Strona główna » NARZĘDZIA WARSZTATOWE » POZOSTAŁE » TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA
TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKATEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKATEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKATEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA
TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA
TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA
TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA
TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA

TEC 2000 ENGINE FLUSH PŁUKANKA SILNIKA

Koszt wysyłki: od 22,99 zł

Numer katalogowy: TEC 720018

Stan magazynowy:

Kod EAN: 5060500720018

Cena: 73,65 zł

Ilość:
-+
SZT
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)


Pojemność: 375 ml- NA 4-5 LITRÓW OLEJU


TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników spalinowych.

Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanałach magistrali olejowej, popychaczy zaworowych.

TEC 2000 Engine Flush pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej.

Jedna puszka wystarczy na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.

Kiedy zastosować płukanie silnika?

kiedy silnik spala olej

pojazd wydmuchuje ciemny lub niebieski dym
(Jeśli silnik spala olej i efektem tego jest ciemny lub niebieski dym to znaczy że pierścienie mają opór w pracy i nie dotykają ścian cylindra w efekcie przepuszczają olej do komory spalania.)

olej wylatuje przez odmę

olej był wymieniony dłużej niż 15tys. km

olej jest starszy niż 12 miesięcy

auto jeździło większości po mieście

kupiłeś auto lub silnik i nie znasz jego historii

niska lub nierówna kompresja
(Jeśli silnik ma problemu z rozruchem, może to oznaczać że pierścienie uległy zapieczeniu przez nagar i zatrzymały się w rowkach pierścieniowych. Podczas pracy silnika ciśnienie w komorze spalania przedostaje się do dolnej części tłoka obniża kompresję w komorze spalania i wydmuchuje olej. Istnieje też możliwość że pierścienie uległy mechanicznemu uszkodzeniu, zdarza się to 1 na 10 przypadków.)

słychać popychacze zaworowe

widzisz zapieczone pierścienie

odczuwasz spadek mocy silnika

wystąpi niepełna sprawność magistrali olejowej

występuje problem z poborem oleju
(Duża ilość zanieczyszczeń, w tym nagaru może negatywnie wpłynąć na przepustowość kanalików olejowych, co z kolei prowadzi do ograniczenia ilości przepływającego oleju – taka sytuacja jest niebezpieczna nie tylko dla silnika, ale również dla turbosprężarki.)



Produkt zdatny do użytku 5 lat od daty produkcji podanej na opakowaniu.
**

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
ostatnio oglądane produkty
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu